Thursday, December 8, 2011

Itching to Write a New Entry^^

Takde angin takde ribut..tiba-tiba je tangan aku ni gatal je nak tulis entry baru...hikhik...
lame jugak aku dah abaikan blog ni...berhabuk dah aku tengok^^...
pelik betul...bile time otak aku serabut-serabut pasal tesis aku yang tak siap-siap tu...waktu tu jugak otak yang same tu nak pikir pasal nak buat entry baru kat blog ni...bertambah serabut pulak aku...selagi aku tak tunaikan hajat die tu (otak aku^^) selagi tu la aku tak boleh nak taip tesis tu dengan tenang...tapi masalahnye aku dah bazirkan mase aku kat entry ni...warghhh....
tapi betul ke otak aku yang mendorong aku menyimpang ni???...aku tak nak jawab soalan tu...huhu...

Korang ade tak sindrom macam aku ni...bile aku tengah serabut pasal exam ataupun bende-bende yang penting untuk masa depan aku...waktu ni la jugak...tibe-tibe muncul rase nak bace novel lah..nak tengok movie lah...nak download cite lah...nak pegi basuh kain lah...nak kemas loker lah...macam-macam lah...kalau pikir-pikir blik macam ngek je...time-time tu lah nak buat macam-macam bende....huhu...

Mungkin itu salah satu mekanisme yang berjaya dikenalpasti oleh otak aku untuk mengelakkan tension kot kan...^^
Mungkin ia sememangnya mendatangkan kebaikan kepade aku kot kan...sebab aku dah tak tension lagi lepas tu sebab aku akhirnye berjaya habiskan satu novel yang dah berkurun dok terperosok kat hujung meja tu....aku juge berjaya menghabiskan koleksi movie-movie dan drama-drama yang juge dah berkurun ade dalam laptop aku tapi tak tengok-tengok....aku juge mungkin akan berjaya mendownload sume bende yang boleh di download kat dalam internet...disamping tu..aku juge berjaya basuh stok kain yang berlonggok tak basuh....pastu aku juga berjaya kemaskan loker aku yang tidak begitu dihiraukan sebelum tu....waaaahhhh...memang mendatangkan kebaikan ni....haha...

Mungkin aku boleh namekan sindrom ni sebagai -sindrom-Wa-bile-die-rase-tension-tapi-tak-nak-mengaku-sebenarnye-die-dah-tension- kot....hahahaha

^^


 

No comments:

Post a Comment