Friday, August 19, 2011

Lagu-Lagu Kegemaran^^...

"Everybody has their own favorite song..I have my own too^^..."

Dulu-dulu bile ade je kene buat karangan kalau aku dah xleh nak pikir dah ayat lain yang lebih mantap...ini le ayat yang akan aku gune kan...hehe...kalau karangan bahase melayu aku translate je ayat ni....

"Setiap orang ade lagu kegemaran masing-masing...begitu juga dengan saya^^..."

Di pagi, yang hening ni...aku nak ambil kesempatan untuk berkongsi dengan korang lagu-lagu kegemaran aku yang aku rase memang best...Dalam mp3 aku lagu-lagu ni memang wajib ade lah...List ni ikut turutan daripada lagu yang aku sangat sangat sangat sangat suke kepada lagu yang aku sangat suke^^...

1. DBSK- Stand by U 
2. DBSK- Purple Line
3. DBSK- Doushite Kimi Wo Suki Ni Natte Shimattandarou?
3. DBSK- Wasurenaide
4.DBSK- Survivor
5. DBSK- Forever Love
6. DBSK-Taxi
7.DBSK- Mirotic
8.DBSK-Wrong Number
9.DBSK-Evergreen
10. JYJ- I.D.S  
11. DBSK- How Can I 
11.FT ISLAND-I Confess
12.FT ISLAND- I'm Happy
13.DBSK- Proud of your love
14.FT ISLAND-I Hope
15.FT ISLAND-Treasure
16.FT ISLAND- Raining
17.FT ISLAND- Moonlight Angel
18.FT ISLAND- Love Love Love
19.FT ISLAND - Haruka
20.FT ISLAND- Ft Island (Cheerful Sensibility)
21.JYJ-Mission
22. DBSK-Love in the ice
23. DBSK- Bolero 

 Ape kesimpulan yang korang boleh buat berdasarkan list lagu aku kat atas tadi??^^...

 yeee...List ni bukan je nak bagitau korang lagu kegemaran aku tetapi juga secara tidak langsung turut nak menyatakan kat korang yang aku ni memang minat sengsangat kat DBSK...kalau dulu list ni akan penuh dengan lagu2 DBSK je...kalau nak listkan 50 lagu..hanya lagu DBSK je yang akan tersenarai^^..tapi sekarang, aku dah mule denga lagu2 kumpulan2 lain..tu pon lepas diorang berpecah dan dekat 2 tahun jugak on hiatus, xkua album...kalau diorang tak berpecah memang dunia aku akan terus dipenuhi dengan DBSK je la...huhu..*mesti bahagie kalau macam tu. boleh terus menikmati vocal2 mantap diorang^^*

Sekarang ni aku da boleh ckap pasal perpecahan diorang tu tanpa merase sebak...hehe...kalau mule2 dulu, sebut je pasal ni mesti sedddey punye...Sekarang aku da bley terime diorang bwk haluan masing2...disebabkan bias aku KIM JAEJOONG keluar dari SM dan secara tidak langsung keluar dari DBSK lalu (bersama-sama dengan junsu dan yuchun yang sama2 keluar dari SM dan DBSK) membentuk JYJ...so tanpa merase ragu aku follow JYJ^^...pasal Homin pulak, mule2 dulu aku follow la jugak diorang...tapi sejak2 SM buat macam2 hal untuk menyusahkan JYJ aku jadi sakit hati kat semue artis SM*can't help it*T_T...sebelum MASHI hentam aku baik aku terangkan siap2..I still love Homin though^^(still rindu saat2 gembire dulu2 cume da xfollow je) n xde le sampai membenci artis2 SM 2...
Iyee tau..diorang tak salah pon...tapi entah...jadik geram..childish sangat ke^^..

Korang penah layan lagu2 ft island x??..try le layan..sedap la jugak..live mantap!!!..tu yang penting...macam DBSK^^...ade korang rolled korang punye bijik mate x??..hehe... 

Senarai kat atas tadi ialah lagu-lagu yang wajib ade dalam mp3 player aku...tapi 2 3 menjak ni..aku suke denga lagu2 2ne1..lagu2 baru diorang best jugak...Ugly n Lonely..
Sekali-sekala mood aku nak denga lagu2 yang funky2 aku denga la big bang ngan 2ne1 ^^...

Aku xde niat pon nak bercerite pasal DBSK tadi^^...tapi tetap tercerite jugak...da alang-alang aku cerite tu,  aku letak gambar sekali untuk tatapan korang...*korang nak tatap ke xnak tatap ke aku tetap nak letak jugak*..mwahaha...


DBSK^^

Favorite Group of all time..will always remember the moment when they are together..daebak!!^^.

Spazzing time!!!^^..haha.
da lame aku nak buat bende ni...
Kim Jaejoong^^

kawaiiii ne....^^
Favourite bias of all time


Mashi kate die macam pompuan...xnampak macam pompuan pon weh.:P...

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. haha aku xhentam tp kritik je wa...ft island besh tp aku lg suka cn blue lah kan..hehe

    ReplyDelete
  3. mwahahahaha...nanti aku try layan cn blue pulak...aku penah donlod da album diorang tapi waktu tu aku masih dalam dunia DBSK lagi...so xleh nak lekat kat kumpulan lain langsung^^..hehe..skang da bleh da...sejak2 kelua dari kepompong ni...^^

    ReplyDelete