Saturday, August 13, 2011

Excited??

hehe..ni mesti simptom orang baru ade blog^^..
kjap2 rse mcm nak update ea...xtenang aku masak gulai tadi...hehe..
seb bek xhangit rempahnye...

emmm..
aku da buat keputusan da...tadi waktu aku masak gulai fikiran aku ni berlegar2 je di awangan^^..
pikir aku nak tulis ape dalam blog aku ni...dan keputusannye ialah...jeng..jeng..jeng...
haha..entah hape2..ade korang cakap cm2 x dalam hati??..paranoid much kannnn...
 kembali kepade keputusan penting aku tadi^^...aku da buat keputusan nak tulis tentang ape2 je yang aku rase dalam blog nih...haha..korang mesti kate "xsuprise pon, ape yang jeng..jeng..jeng bukan men tadi"...
saje je..itu dinamekan effect...effect sangat penting bagi menambah feel sesuatu cerite tu..ade effect barulah dramatik...cube bayangkan korang  tengok cerite xde sound effect macam mne...haaa xbest kan...cube korang tengok penyampaian Anugerah bintang popular xde sound effect..cmne...xbest kan...so....

heh...^^

No comments:

Post a Comment