Saturday, August 27, 2011

Maksimumkan penggunaan setiap kemudahan yang ada^^

Citenye begini..
Pagi tadi..lepas je sahur aku terus mintak excuse kat mak aku yang aku malas nak basuh pinggan lagi...
aku nak tangguhkan dulu tugas aku tu...
pagi baru aku nak basuh*biasenye aku akan basuh terus*...ye~~aku memang rajin...mwahaha
so mak aku tanpa rasa curiga bagi je kebenaran kat aku^^...
lepas makan aku terus masuk bilik...on line jap...
pastu rase ngantuk so aku tido...
tiba2 aku dapat satu panggilan telefon..dari no abah aku...
aku pelik la jugak...ingatkan abah aku nak mempermain2kan aku*Abah aku memang selalu buat miskol kat tepon aku supaya aku jadi kalut2 nak tengok sape yang kol, pastu abah akan gelakkan akuT_T*...
so..aku angkat la cepat2 dengan harapan biar kredit tepon abah aku berkurangan sebab aku angkat call die...mwahaha...
 tapi...
jangkaan aku memang meleset lah..sebab yang tepon aku tu mak aku...
Mak aku nak tnye aku dah semayang ke belum je...huhu..
dan mak aku telefon aku dari bilik die yang terletak sebelah je dengan bilik aku...3 langkah je dari bilik aku dah sampai kat depan pintu bilik mak aku tu...=_= 
memang klaka je aku rase..my 60 years old Mak..yang baru tahu susur galur penggunaan telefon ni 2 3 bulan yang lepas je...kejut aku yang tido kat sebelah biliknye dengan pintu yang terbukak dengan menggunakan telefon...hehe..

My Mak and Abah adorable action never failed to amuse me^^...

diorang memang comel... 

 haha

^^


No comments:

Post a Comment