Sunday, August 14, 2011

Purple Heart???

Ade x korang tertanye2 kenape purple heart...kenape tak pink heart, black heart, red heart ataupun broken heart...kalau korang jawab xde...xpela aku saje nak bagitau..spoil btol lah korang ni>_<...emm..manelah tau ade antara korang2 ni yang tertanye2 apasal tetibe je nak cakap pasal purple heart???...huhu..aku pon xtau...tetibe rase macam perlu berkongsi dengan korang tentang ape itu purple heart^^...ini dinamakan baik hati, sharing is caring, berkongsi amalan mulia, generous dan semua sifat sifat mahmudah tu lah...

So kembali kepada topik asal tadi^^...
Purple Heart ialah nickname yang aku pilih untuk blog aku ni in case kalau ade yang masih tertanye2^^...walaupun macam xde orang nak tanye pon..

Setiap name yang digunakan xkisahlah dalam blog ke, facebook ke,  tagged ke, twitter ke, friendster ke(lame tak bukak akaun fs aku, entah wujud lagi entah tidak^^) oleh xkiralah aku ke, korang ke, atau sape2 je lah mesti ade maksud disebaliknye kan...kalau ade yang tak gune nickname sekali pon dan gune nama sendiri tetap bersebab jugak....ye lah sama ada dia memang langsung tak nak menyembunyikan identiti diri dia, dia lebih selesa guna nama dia sendiri, dia malas nak pikir nama yang best untuk digunakan, dia dah jenuh cari nama yang menarik tapi last2 semua nama tu dia rase xmenarik, nama dia jugak yang paling menarik dan sebagainya...banyak sangat sebab kalau nak cite....

lost track lagi^^...kembali kepada nickname aku Purple Heart...kenapa aku gune purple heart?
ok...aku nak bagi informasi cket nih...purple heart tu adalah nama sejenis bunga^^...entah2 aku sorang je yang baru tau pasal bunga ni...huhu...

aku baru tau semalam waktu aku tengah tercari2 nickname yang sesuai untuk blog aku ni^^...nak cari nickname pon perlukan kegigihan...ye la bagi orang yang tak kreatif macam aku ni memang susah nak pikir satu nickname yang cool...walaupun akhirnya aku pilih nama yang common dan simple je Purple Heart...bialah xcool pon asal aku suke...^^



ni la rupenye Purple Heart tu^^...atau nama saintifiknya Tradescantia....nama lainnya purple lady^^...
berdasarkan info yang aku jumpe tu pokok ni asalnya dari mexico^^....

No comments:

Post a Comment