Sunday, August 14, 2011

Minat atau Obsesi??

Ok..aku masih lagi terlekat dengan simptom orang baru ade blog...hehe..
pagi2 aku da cek blok aku ni...walaupun cume bace balik bende merepek yang aku tulis semalam^^...as ridiculous as it sound...aku denga korang kate itu normal ea???...btol ke ape yang aku denga nih...hehe...korang kate "bese la orang baru ade blog, lagipun buat blog memang la untuk di update xkan nak bia je..baik xyah buat blog"...hehe..panjang pulak komen korang^^...

Terlintas kat minda aku yang fresh di pagi hari ni pasal MINAT atau OBSESI...bukan pasal aku kena simptom orang baru ade blog tapi aku nak cite tentang MINAt aku terhadap satu kumpulan korea yang dikenali sebagai JYJ...my bias is Kim Jaejoong^^..
a'a..the one in the middle^^
aku kate aku MINATdengan group nih...aku slalu pegi stalked fanpage diorang ni bile bukak je laptop....korang nak bukti ke??...korang tengok kat sebelah kiri page nih.."pages I love to stalk"...yang first link 2 JYJ3..2 la fanpagenye^^...jom  kite stalk page to same2 nak?...hehe...korang mesti kate "ekeleh"...kan^^....

Aku ade semua koleksi lagu-lagu diorang, interview diorang, cite-cite yang diorang berlakon, video2 live diorang walaupun banyaknye fancam je*tension aku*...kesimpulannye aku memang minat dengan diorang ni sampai ke tahap aku sanggup la jugak keluarkan duit untuk pegi ke showcase diorang pada 17 Oktober 2010...hehe..macam xcaye^^...aku juge ade keinginan untuk membeli album diorang...tapi mahal sangat...kalau adik aku mesti die ckap baik engko gune duit ko tu g beli makanan^^...itu memang ayat orang2 yang jeles dan berdendam(semalam aku ngutuk pasal rokok kesayangan die)>_<...

aku kate aku MINAT je.....

tapi.....

ape kate kawan-kawan aku yang semuenye da berjaye aku pengaruhi minda diorang untuk suke JYJ jugak??...*diorang sekarang da ade koleksi lagu2 JYJ/DBSK jugak, btol x KAK HANIM n NADIAH??..haha...
xde la aku berseorangan nak melayan video2 JYJ da^^..Bley jugak ajak diorang join sekali...bahagie la jugak rase...terime kasih kawan-kawan*sob*sob*...
kalau dulu sebelum aku berjaya mempengaruhi diorang, aku sensorang je...xleh nk cerite kat sape2...sedddeeyyy^^...

ok...berbalik kepada persoalan tadi....ape kate kawan-kawan aku??


diorang kate aku....

OBSES...

nooo way girls...

mane ade OBSES..

aku tetap dengan pendirian aku.....

aku MINAT sangat sangat sangat je ok^^.... 


Prepare to close ur eyes^^
Just to be safe... 
Maybe the next picture was too bright for your eyes^^...
hehe... 


I have fun today^^....


2 comments:

  1. did i know dat HANIM??hahah..malu la ai =.='''''

    ReplyDelete
  2. hehe..of course u know her..becoz..she is u...u is she^^..together+me n Nadiah...we are JYJ-ers^^...

    ReplyDelete