Saturday, August 20, 2011

Not Funny..=_=

That was scary...

shocking

and absolutely...

NOT FUNNY AT ALL!!!

Petang tadi...Kat FB aku...ade sorang pompuan ni name die Shikin Ishak(mule2 aku xnak sebut nama tapi bile aku cek balik mesej aku dalam fb 2, akaun die ni macam tak penah wujud pon)...tibe2 tegur aku kat bhagian chat tu...aku pasti aku xkenal die..tapi untuk kepastian aku bukak dulu page die...memang akaun tu ade..so bile aku rase macam selamat,aku balas la mesej die tu....lagipun mane lah tau kot2 die tu membe lame aku ke....

Shikin Ishak: hi
aku: hi..(lepas da cek page die)
Shikin Ishak: wanna laugh? :)))
aku: ???????

 dan lepas tu die bagi kat aku satu link...aku rase pelik la jugak...apesal die ni...aku xde rase nak bukak pon mulenye...takutla virus ke ape ke...tapi disebabkan perasaan nak tau yang membuak2...aku tekan la jugak link tu...

tibe2...

kuar laman youtube...dengan nama aku kat depan ayat tajuk video tu...mak aiii...terkejut giler aku...tapi xleh bukak pon la video 2, ade die kate kne donlod flash lah bagai....aku da nak tutup on the spot...tapi tibe2 terpandang nama kawan2 aku kat bawah tu yang komen...macam betul2 komen yang dekat bawah video2 yang bese kite tengok kat youtube tu lah...sume komen yang berbeza2 berkaitan dengan video tu...aduhh...terkejut giler aku...

aku tak tau la kalau tujuan sebenar orang yang buat bende tu memang untuk suke2 nak bagi orang gelak...

tapi... 

Seriously..memang menakutkan weh....

xde rase nak gelak langsung... 

Rase macam kene serangan sakit jantung ade la..

ah sudah.... 

Sape yang menyamar jadi Shikin Ishak tu???

Selamat lagi ke akaun fb dan laptop aku???
(walaupun setakat ni xde ape2 pon yang pelik lagi)...

Tobat...pasni kalau tibe2 orang aku xkenal nak chatting ngan aku...aku xkan balas da...huhu...

Korang pon same...ati2...ke korang pon da penah kene...aish risau le aku...nightmare weh..nampak nama terpampang kat tajuk video youtube...nama penuh pulak tu...siap binti lagi...huhu...

Menakutkaaaaaan...huwaaaaT_T


No comments:

Post a Comment