Saturday, August 13, 2011

The Beginning^^..

^^...
post yang pertama...
mule2 aku plan nak post dalam bi *saje nak test da sampai tahap mne da bi aku nih*...
bile bace ayat ni ade x terlintas dalam layar fikiran korang.."eeee..poyo je"..ade x????
Tp nampaknye..bia lah..len kali lah...bile idea aku btol2 mencurah2 di ladang gandum nanti...buat mase sekarang nih nak tulis pengenalan pon macam..well u know..struggle to find the correct word to make it interesting^^..

kalau aku campor2 xpe x?.kalau adik aku yang jawab die mesti kte "ske ati engko la blog engko"...
ha-ha*rolling eyes*....tak membantu langsung...

Tengok orang ade blog aku pon nak ade blog jugak...mungkin sekarang nih aku tak tau lagi nak wat ape ngan blog nih...xpelah..suatu hari nanti bile idea aku mencurah2 di ladang gandum blog ni mungkin bergune...bile otak aku sarat dengan cerita2 menarik, blog ni mungkin bergune...bile saraf2 dalam otak aku berfungsi di suatu tahap maksimum, blog nih mungkin bergune..mwahahaha*gelak jahat+evil grin*...

kalau aku tanye adik aku lagi..xpe x kalau aku nak merepek dalam blog ni?..adik aku mesti kte lagi "ko ni knape, ske ati ko le.....2 kan blog ko"...hehe.......kuang asam punye adik^^..
walaupun aku xtnye pon die, tapi aku tau da jawapannye..mesti cmtu punye...

Tapi hakikat sebenanye aku sje mempergunekan name die...soalan 2 memang bermain2 dalam kepale otak aku ni dan jawapan 2 adalah jawapan yang dijawab juge oleh kepale otak aku sendiri*grin sheepishly*...

Cukupla dulu merepek setakat nih...xelok merepek banyak2 di bulan ramadhan yang mulia ni..siap ngumpat adik sendiri pulak tu...aish...

Anyway..masih blum terlambat rasenye untuk aku ucapkan selamat berpuase kepada semua^^...

2 comments:

  1. byk la kooo...ko nk kner siku ker...seru2 aku...hhahahhahahah....akak aku giler weyy.hahahahahhah

    ReplyDelete
  2. haha^^...
    ko nak kene picit pipi ke???...
    g main jauh2...haha...

    ReplyDelete