Saturday, August 13, 2011

Tension?

Random...
duduk2 atas kusyen nih..sambil membebel2 kat adik aku yang tengah merokok dengan asap rokoknye menghala tepat ke wajah aku..da tersedut2 sekali asap rokok die tu...die xtau ke fakta yang orang yang sedut asap rokok tu lagi tinggi risikonye nak hidap penyakit berbanding perokok tu sendiri....2 kali ganda tau x...korang mesti kate "g la gtau adik ko 2..bukan kitorang yang merokok"..haha very funny-_-...aku cakap da "weh merokok jauh2 la","ko ni asyik merokok je","sedap sangat ke rokok ko tu", "membazir ko tau tak? baik ko beli makanan"....ok...diakui aku xpenah ckp kat die..takkan die tak tau kot...>_<...

Geram btoi...sedap je die hembus...sekali sekale aku buat kipas2 asap tu die pon pure2 berpaling tiup kat belah sane..pastu die hembus je balik dengan selambernye ke arah aku...rase macm nak je tampo muke die laju-laju...eeee gatal je tangan aku...

Satu lagi..sebelum mandi aku tengok die merokok, lepas mandi aku tengok rokok die panjang lagi....agaknye rokok die tu memang tahan lame x..kalau macam tu jimatla cket duit die xyah beli banyak2...beli cket pon boleh tahan lame....korang pon tau itu mustahil kan....dalam tempoh aku mandi tu..yang aku pasti xde la lame sangat pon die da isap 2 batang rokok...eee budak ni....bile aku tanye "weh ko isap yang baru plak ke??"..
dengan selambernye die jawab "a'a...TENSION"...

haish..pelik aku..ape bende la yang di tensionkan sangat tu...aih...orang merokok memang sebab tension ke????

No comments:

Post a Comment