Friday, September 16, 2011

Lega 20%...T_T


Update email tadi dengan niat nak tengok kot2 ade email baru dari laman web tertentu masuk..
tub tub...email dari Dr. Zulkarnain Hatta yang masuk..bertarikh 15 September 2011 iaitu semalam....
huuuuuuuuuuu...terkejut..terkejut....dr. da siap edit draft yang aku hantar ari 2...ape lagi..berdegup kencang le jantung aku ni...lemah lutut rase...walaupun baru draft yang pertame...tapi disebabkan aku buat hari tu dalam keadaan yang kalut2...aku merase sangat bersalah dan tak sedap hati.....
Aku kuatkan semangat bukak email tu...fuhhhh...walaupun banyak la jugak yang dr. betulkan tapi at least aku dah tau ape silap aku...boleh la betulkan lepas ni...lega 20%...huhu...
Baru 20% je weh....kene buat appointment pulak nak jumpe Dr. secepat mungkin...
haish..berdebar pulak nak denga komen Dr. secara bersemuke...

Please don't be harsh Dr.
My fragile heart may not be able to take it....
*serve me right..* 
>_< 


hehe...
terime je lah nanti dr. nak kate ape pon...
untuk mase depan aku yang gemilang jugak...
harap-harap gemilang lah...
aminnn

^^


No comments:

Post a Comment