Friday, September 16, 2011

Da lame tak buat entry^^...


Dah lame aku tak buat entry..
ni baru yang kedua untuk bulan 9 ni...
So, sempena hari Malaysia yang hening dan agak membosankan ni aku pun buat keputusan nak post entry lah untuk mengurangkan cket rase bosan yang semakin menebal dalam jiwaku ini^^....
Masuk hari ni baru seminggu aku balik USM yang tercinta...
memang membosankan...xde keje nak buat asyik tengok cite...tak tengok cite bace cite...xbace cite kua g tesco...xkua g tesco kua g BJ...huh...bukannye beli ape pun kua2 g jalan tu...maklumle sem ni memang menyeksakan..walaupun baru seminggu je aku dok cni...bahang2 duit poket makin menipis tu dah semakin membimbangkan...bayang2 pertengahan sem duit dah habis semakin menghantui aku...yuran sem ni memang bapak mahal...RM3485...mak aiii..memang mencekik betui la...habis duit Pt aku bayar ke yuran je...huwaaaaaaaaaaa...nak kene cepat2 cari keje le jawabnye...haish...
Denga kate ari tu...ade pulak proposal defend...tapi xpulak diberitahu tarikh dan mase yang tepat...ni satu lagi perkara yang membingungkan aku...dahla aku ni spesis yang gabra kalau mengejut2 ni...perlukan persediaan yang rapi kalau bende2 macam ni...tub tub kang dapat emel proposal defend ari Isnin minggu depan..huuuuu...boleh jadi menggelabah xtentu pasal weh..aku nak g KL pon jadi tak tenang...kalau ikut aku ari rabu tadi da aku nek bas balik KL..bukannye ade kelas pon...tapi sebab risaukan proposal defend nih..aku terpaksela abaikan dulu niat aku tu...
 Harap2 proposal defend tu xjadi...mwahhhahahha 



^^ 


No comments:

Post a Comment