Saturday, August 27, 2011

Mak dan abah^^

oh! Mak dan Abah..
Mak dan Abah umpama mentari yang menyinari semesta..
Kehadiran Mak dan Abah  menenangkan jiwaku..
senyuman Mak dan Abah
menghilangkan segala resah gelisahku..
teguran Mak dan Abah umpama GPS memanduku ke arah jalan yang lurus...
walaupun kadangkala nasihat Mak dan Abah
ku anggap remeh...
kerisauan Mak dan Abah*yang kadangkala agak hiperbola*
ku anggap melucukan
Namun aku tahu setiap baris kata yang Mak dan Abah tuturkan 
sememangnya benar belaka


oh! Mak dan Abah...
Kuhargai setiap teguran Mak dan Abah..
Kusyukuri setiap kerisauan yang Mak dan Abah pamerkan..
Terima kasih Mak dan Abah atas kasih sayang tidak berbelah bagi
yang Mak dan Abah curahkan... 
Sesungguhnya aku amat menyayangi Mak dan Abah

I love u Abah^^

I Love u Mak^^ 


 P/s: Jangan la kutuk pulak sajak aku ni..
memang failed la bab2 nak bersastera nih..haha..
Mula2 aku nak buat asing2..mak lain..abah lain...tapi da ketandusan idea...haha...
last2 aku cantumkan je jadi mak dan abah... dah last2 baru rase macam nak buat nama abah dulu  baru mak..kirenye bunyinye jadi abah dan mak la...tapi da malas nak edit...hehe...


^^ 



No comments:

Post a Comment