Saturday, February 6, 2016

Thin line between hate and love

Suatu senja yang hening,
Aku n hubby dalam perjalanan dari Palong 2 ke Serdang...

Me: Abg tgk kedai basuh kete ni besa giler

My hubby: alah..banyak je abg tengok orang basuh kete..lepas tu hujan..same jugak..(actually aku xnampak pon perkaitan dgn ayat penyata aku td..tp aku layankan je la)

Me: emm..xnampak same pon bg..klu kite basuh kete kan ade org gosok kete kite..so bersihla..kalau hujan pulak..air je lah simbah tapi xbersih jugak..so ape salahnye basuh kete pastu hujan..

My hubby: dah basuh kete pastu hujan..kotor la balik...

Me: errkk...

Ok so tajuk tu aku pakai taram je..xde kaitan dgn cite pon..haha..tapi husband aku berjaya sekali lagi membuatkan otak aku yg xrase nak berpikir ni kene berpikir pulak..selame ni salah kah pemahaman aku atau pemahaman die kah yang salah..i'm konpius..haha

No comments:

Post a Comment